Skip to main content

A mai világban megszokott, hogy ha autót akarunk vásárolni, akkor körül nézünk az interneten vagy ellátogatunk a legközelebbi márkakereskedésbe. Az autós piacon szigorú jogszabályok vannak érvényben, melyek kikötik, hogyan is lehet egy járművet értékesíteni. A Tesla viszont megtalálta a megoldást a költséghatékony értékesítésre, amit most a német autógyártó, a Volkswagen is átvesz.

A Tesla más autógyártókkal ellentétben közvetlen értékesítési modellt alkalmaz, amely kiszorítja a kereskedőközvetítőket és inkább a vásárlóközpontú értékesítésre fókuszál. A Volkswagen ID még idén kikerül a piacra és a hírek alapján a vállalat követni fogja Elon Musk módszerét az autó értékesítésénél.

Volkswagen ID 3

Volkswagen ID 3

Az autógyártó május 20-án bejelentette, hogy az új modell az összes elektromos ID család értékesítésére vonatkozik, kezdve az ID3 kompakt autóval, amely az USA-ban még nem jelenik meg idén. Azok a vásárlók, akik elektromos autót szeretnének vásárolni a Volkswagen-től, mostantól közvetlenül az autógyártónál tehetik ezt meg.

Miért is jó ez? A legnagyobb pozitívum, hogy a Volkswagen gyárai ezzel a módszerrel nem termelik túl az autókat, tehát lehetőségük van csak annyit gyártani, amennyi forgalomba is kerül majd az utcákon. Ez manapság a lehető legkörnyezetkímélőbb módszer, mely az autóiparban található. A VW ezzel ismét egy lépést tett a környezettudatosabb vállalati stratégia felé.

Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
www.wuv.de
elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.