Az elektromos autók legnagyobb versenye nem csak a piacon, de a versenypályán is zajlik. A Forma E bár kevésbé ismert, mégis az utóbbi években egyre inkább nagyobb népszerűségnek örvend. A második generációs autók megjelenése nagyban hozzájárult a Forma E előretörésének, melyről most számadatokkal is beszámolunk.
Az első Gen2 szezon végére értünk és az összesített értékelések alapján a Forma E értéke elérte a 200 millió eurót, köszönhetően az új szaúd-arábiai befektetőknek. Az előző évhez képest ez 50%-os emelkedés, mely a szakértők szerint még egy jó ideig ki fog tartani a sportág életében. A bajnokságra az online keresések a sport iránt több, mint 250%-kal emelkedtek meg, míg a Forma E hivatalos közösségi oldalain történő aktivitás közel 400%-kal nőtt meg az elmúlt félévben.
Saját videónk a Forma E új generációs járműveiről:
A nézők száma a versenyeken elérte a 400.000 főt, összesen a televíziós adásokkal együtt pedig majdnem 411 millióan tekintették meg az idei versenyszezont.
A Forma E rendezői és pilótái sokszor kiemelték beszámolóikban, hogy céljuk a mai fiatalabb generáció megfogása, ezzel növelve nemcsak a sport, de az elektromos autók hírnevét a világban. Az e-mobilitás ezzel újabb mérföldkőhöz lépett, ugyanis lassan nem lesz olyan terület, melyben ne aratnának sikert a környezetkímélő járművek.