A Nio bemutatta a 2019-es Formula-E versenyautóáját, amiben a Tesla egyik befektetője, Baillie Gifford is nagy részesedést szerzett (11%). A bemutató szintén a párizsi autókiállításon történt, ahogy az már sok autónál szóba került.
A Nio amúgy már 2014 óta versenyez a Formula-E-ben (vagyis a cég megalakulása óta). Az összes ebben a versenyben résztvevő csapat McLaren akkumulátort használ idén, viszont ez a kínai cég dupla akkorát, mint az eredeti 28 kWh-s elem (nagyjából, mint a Hyundai IONIQ, ami 55 kWh-sat használ, és 125 mérföld hatótávra képes – 200 km).
A Formula-E-ről fontos tudni, hogy önmagában is sokat fejlődik már csak azzal is, hogy a csapatok száma 11-ről 13-ra emelkedett. Részt vesz benne a Nissan (a Renault helyett), a BMW, a Porsche és a Mercedes is. Ráadásul az új autók innovatívabbak a korábbiaknál, és nagyobb energiára képesek.
Képek és információ forrása: electrek.co