A BMW-csoport – beleértve a BMW-t és a Minit is – 2024 első negyedévében 90.000 járműeladásról számolt be az Egyesült Államokban, ami alig 1%-os növekedést jelent éves szinten. Az eredményt viszont a teljesen elektromos autók értékesítésének erőteljes növekedése kísérte.
Az első negyedévben a BMW 10.0000 darab EV-t értékesített az Egyesült Államokban, ami 63%-kal több, mint egy évvel ezelőtt. A tisztán elektromos járművek részesedése a márka teljes mennyiségéből 12,7%-ra javult, szemben a 2023 első negyedévi 8%-kal.
A BMW EV kínálata az USA-ban jelenleg az i4, i5, i7 és iX modelleket tartalmazza.
Referenciaként 2023-ban a BMW márka több mint 45.000 teljesen elektromos járművet értékesített az Egyesült Államokban, majdnem háromszor többet, mint 2022-ben, ami a teljes mennyiség 12,5%-át tette ki.
Sajnos a plug-in hibrid értékesítésről nem számoltak be, viszont valószínű, hogy a márka ebben a szektorban ennél jelentősen nagyobb növekedést ért el.
Globálisan a BMW Group tavaly ismét jelentősen, 376.00 darabra növelte ateljesen elektromos járművek kiszállítását. Ez éves szinten +74,4%-os árbevétel-növekedést jelent a vállalat számára.
A negyedik negyedévben a BMW Group 129.000 teljesen elektromos járművet szállított át ügyfeleinek, ami +47,7%-os növekedés. A cég teljesen elektromos járművei 2023-ban jelentősen felülmúlták az e-mobilitás piacának fejlődését, hangsúlyozva a vállalat e-mobilitás úttörő szerepét.
A közeljövő fő kérdése az, hogy a BMW képes lesz-e 2024-ben is növelni az elektromos járművek eladásait.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →