A Hyundai Motor Group a közelmúltban elérte az eddigi legnagyobb eredményét, az 1 milliós mérföldkövet az elektromos autók értékesítése terén. A cég 2011-ben kezdte el gyártani az első plug-in szériát.
A cég első plug-in járműve a Hyundai BlueOn volt, egy tisztán elektromos kompakt jármű, mely hatótávolsága alig érte el a 140 kilométert. Azóta a márka már bőven túltette magát a kezdő EV járművek fejlesztésén, és az új Ioniq szériával már igen nagy riválisnak számít az EV piacon
A dél-koreai vállalat gyorsan haladt előre, új termékeket fejlesztett ki, mint például a vadonatúj E-GMP platform, mely az elektromos autók következő generációját fogja hajtani.
A hivatalos adatok szerint a Hyundai Motor (Hyundai és Genesis márka) 600.000 plug-in járművet értékesített 2011 óta, míg a cég által birtokolt KIA 420.000-et adott el.
A következő milliós mérföldkőre viszont nem kell évtizedeket várni a szakértők szerint. A Hyundai 2022-ben 370.000 plug-in autót értékesített, és a jövőben ennél gyengébb eredményre nem igazán számítanak az elemzők.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
www.unsplash.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →