A BMW i8-asa a leghalkabb azok közül az autók közül, melyek nyitható tetejűek. Ráadásul nagyon keveset is fogyaszt. A töltéssel tehát spórolunk, ugyanakkor a vételi ára nem két forint.
Körülbelül 10 évvel ezelőtt kezdték meg a tervezetét, ráadásul már néhány éve látni ezt a típust az utakon, viszont még továbbra is szemet gyönyörködtető a tervezése, és figyelemfelkeltő a forgalomban. A rajzolaton kicsit változtattak, egyik újdonság, hogy a Roadster vagy Coupé felirat megjelent az oldalán.
Nagyon látványos, viszont látványosan nehéz a kiszállás és beszállás is ilyen lapos járműnél. Emellett nagyon széles is, ami a haladásban is akadály tud lenni. A parkolásban pedig pláne, de hát aki ilyen autót vesz, az inkább vezetni akarja, mint állni vele.
I8 Roadstert természetesen nem azért vesznek az emberek, hogy azzal a teljes családot levigyék a tengerpartra, így (ahogy lapos autóknál általában hátrány) helyszűke jellemzi a sportkocsit. Már csak azért is, mert a tetőszerkezet miatt nincs hátsó ülés, és a csomagtartó mérete is körülbelül 40%-ot csökkent a korábbi modellhez képest.
Belseje intelligens számítógéppel ellátott, színes érintőkijelző segíti a vezető haladását, de ez már valamennyire elvárt egy ilyen szerkezetben.
Képek forrása:
www.bmw.de
www.pexels.com