A legtöbb márka ma már lényegesen több forrást fordít elektromos járműveinek fejlesztésére, melyben a két legfőbb koncepció a hatótáv növelése, és a töltési idő rövidítése. Napjaink legújabb szériás elektromos járművei gyorstöltőn akár 30-45 perc alatt is képesek feltöltődni. A Shell úgy látja, hogy ezért érdemes egy új márkába, pontosabban magába a kávéba befektetni töltőállomásain.
A Shell legújabb közleményében nyilatkozta, hogy saját kávémárkát fog kidobni töltőállomásain, mivel a kereslet hihetetlenül magas a termékre azok körében, akik megállnak az állomásokon. A Shell széles körű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több, mint 10.000 ügyfelet kérdezett meg. A felmérés szerint a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon.
Az új Shell Café koncepció üzletei Magyarországon már 129 Shell töltőállomáson érhetők el. Kiemelnénk, hogy a Shell nem csak a kávék minőségére figyel, hanem azok környezeti hatásaira is. A cég közleménye szerint a fenntartható fejlődés alapelveit figyelembe véve alkotják és árusítják a termékeket. Például a termékek kizárólag olyan fákból készültek, melyeket a fenntartható erdőgazdálkodási gyakorlatnak megfelelően, felelősségteljesen termeltek ki.
Kövesd Magyarország legnagyobb kávé oldalát a Facebookon: KÁVÉ
Kávézz stílusos formacukorral, a cukorshop.hu weboldalról.