Skip to main content

2021-ben az Egyesült Államok kormánya 7,5 milliárd dollárt különített el egy 500.000 egységből álló gyorstöltő hálózat kiépítésére 2030-ig.

A kezdeményezés a Nemzeti Elektromos Járművek Infrastruktúra (NEVI) program része. Ma már lényegesen több működő NEVI-támogatott állomás van, és maga Amerika töltőhálózata is megduplázódott a járvány óta.

A Biden-kormányzat terve egy átfogó töltőhálózat kialakítása volt az ország államközi autópályái mentén, átlagosan 80-100 kilométeres távolságban az egyes állomások között. A töltők bevezetése eleinte lassú volt, mivel a program fennakadt az engedélyezési folyamatok pókhálójába, amelyek államonként, körzetenként és megyénként is nagyon eltérőek.

A töltő engedélyezésére még nincs nemzeti keretrendszer, ami miatt a jóváhagyások fájdalmasan elhúzódnak.

Tesla töltőállomás

Pete Buttigieg közlekedési miniszternek nemrég meg kellett magyaráznia a program működésének alapjait Donald Trumpnak és Elon Musknak, reménykedve, hogy nem állítják le a jövőben.

Amerika töltőhálózata 2020 óta megkétszereződött; a 96.000 nyilvánosan elérhető 2-es szintű és egyenáramú gyorstöltő mára több mint 200.000-re nőtt. A töltővállalatok, például a Tesla, az Electrify America, a ChargePoint és az EVgo segítettek kiépíteni ezt a hálózatot.

Ez jelentős eredmény, de elhalványul az elektromos járművek eladásainak növekedéséhez képest. A szakértők szerint a teljesen elektromos modellek eladása több, mint négyszeresére nőtt 2020 és 2023 között.

Képek és információk forrása:
www.insideevs.com

Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával!
Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.