A Tesla az egyik legerősebb játékosa lett a piacnak. Elon Musk álma, hogy a Tesla a világ legnagyobb e-autó gyártója legyen, már beteljesedett, de ez nem állítja meg őt, hogy ne célozza meg az egész járműipart.
Sokat beszéltünk már a Tesla sikeréről, és most is csak dicsérni tudjuk a vállalatot. Sok befektető kijelentette, hogy az olyan márkák, akik környezettudatosan (és ezzel együtt költséghatékonyan) állnak a piachoz, azok termékei sokkal nagyobb érdeklődést válthatnak ki a vásárlókban. Lehet, hogy míg a Porsche egyetlen járműeladással 3 Model Y-nak megfelelő összeget zsebel be, mégis költséghatékonyság szempontjából a Tesla profitál jobban az értékesítések során.
A 2022-es évben a márka 1 milliónál is több értékesítést szeretne, ami – ha tartják a jelenlegi tempót – reális prognózis. Az idei évben a Tesla már 300.000-nél is több járművet értékesített, ami 68%-os emelkedés éves szinten. És, hogy ez mire is volt elég? A hivatalos információk szerint a Tesla a teljes európai autópiac 1,8%-át birtokolja, az amerikai piac 2,5%-át, míg a kínai piac csaknem 1,6%-át.
A szakértők megállapítása szerint a márka éves szinten legalább 50%-al növelni fogja értékesítési volumenét, míg a hagyományos járművekre szép lassan elhal a kereslet az uniós szabályok és a márkák fellépése miatt.
Az elkövetkezendő években a Tesla újabb járműveket is bedob, mint például a Semi, a Roadster, a Cybertruck és érkezik még egy családbarát Model verzió is.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
www.unsplash.com