Skip to main content

A Tesla egyértelműen követendő példa lett az e-mobilitás világában, mind a járművek, mind azok gyártási metódusa terén. A Ford igen nehezen lépett be az elektromos autók piacára, de a jelek szerint a cég most újratervezi stratégiáját, melyet még Elon Musk is elismert.

A Tesla vezérigazgatója kijelentette, hogy összességében „okos” a Ford új stratégiája, melynek központjában a gyártási folyamatok teljes átalakítása áll. Musk szokásához híven egy Twitter-üzenetre válaszolt, amely a Ford elektromos járművei negatív nettó árrését tárgyalta.

A CEO kijelentette, hogy az árrés mindig kemény az új modelleknél.

A Ford jelenleg minden eladott elektromos járműre vetítve átlagosan 40%-ot veszít, viszont a Blue Oval a jövőben már 20%-kal javítja ezt a negatív árrést. Ez egy olyan márkától, aki csak most kezd igazán elektromos járművek gyártásába, elég pozitív eredmény.

Ford F-150 Lightning

Ford F-150 Lightning

A Ford a költségek optimalizálása érdekében bejelentett egy 1,5-2 milliárd dolláros szerkezetátalakítási tervet, amely segíti elektromos autóinak nyereségességét.

A bevezetett legnagyobb változás vitathatatlanul az új gyártási és személyzeti struktúra, melyben a Ford rengeteg új tehetséget kíván felvenni, kizárólag az EV szektorába.

Képek és információk forrása:
www.insideevs.com

Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával!
Vegye fel velünk a kapcsolatot →

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.