A Hyundai Ioniq sikere után a cég számára nem volt kérdéses, hogy a jövőben további nagyobb összegeket invesztáljon az e-mobilitásba. A márka most bejelentette, hogy ismételten egy hatalmas befektetésre készül, hogy felpörgesse EV üzletágát.
A Hyundai Motor Group csaknem 18,2 milliárd dollárt fektet az e-mobilitásba 2030-ig, követve a globális autóipart, mely nagy része áttér az elektromos járművekre. A dél-koreai autógyártó azon maroknyi kevés autógyártó közé tartozik, amelyek már rendelkeznek piacvezető EV márkával.
A Hyundai a nagy beruházást arra kívánja fordítani, hogy felpörgesse az elektromos járművek gyártását, költséghatékony megoldások bevezetésével.
A Hyundai hosszú távú célt is tűzött ki: a világ három legnagyobb elektromosautó-gyártója közé szeretne tartozni 2030-ra. A legtöbb márka jelenleg arra törekszik, hogy megelőzze a Tesla-t a piacon, így a Hyundai-nak olyan cégekkel is számolnia kell, mint például a Volkswagen.
A Hyundai az évtized végére 1,51 millió darabra szeretné növelni éves elektromos autó gyártását Koreában, ami igen jelentős mennyiség, viszont hozzá kell tenni, hogy a Tesla már ennyit bőven letermel.
A fő kérdés viszont most az lesz, hogy mennyire hatékonyan tudja majd előállítani ezen járműveket a cég, mivel a Ford már megszenvedte az átgondolatlan EV terjeszkedést.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →