Az Amerikában elért sikerek után a BMW bejelentette legújabb eredményét, melyben azt is nyilvánosságra hozták, hogy elérték az 1 milliós értékesítési mérföldkövet az elektromos járművek piacán.
A BMW Group megközelítőleg 600.000 globális járműeladásról számolt be 2024 első negyedévében, ami 1%-os növekedés éves szinten. A csekély általános eredményt viszont ismételten az elektromos autók értékesítésének növekedése kísérte.
Az első negyedévben a BMW Group akkumulátoros elektromos járműveiből 82.000 darabot értékesített, ami 28%-os növekedés éves szinten. Az elektromos járművek részesedése a csoport teljes forgalmán belül 14%-ra nőtt, szemben az egy évvel ezelőtti 11%-kal.
A BMW i3 továbbra is a cég egyik legkeresettebb elektromos járműve, annak ellenére, hogy több mint egy évtizeddel ezelőtti lépett be a piacra.
Eközben a plug-in hibrid autók eladásai tovább csökkentek, mindössze 40.000 eladásra az első negyedévben, ami 13%-os csökkenés éves szinten és 6,7%-os részesedéssel.
Összességében a BMW Group 122.000 újratölthető autót adott el az elmúlt negyedévben, ami 11%-os növekedésnek felel meg és a teljes mennyiség 20%-a, szemben az egy évvel korábbi 19%-kal.
2023-ban a BMW Group több, mint 566.000 plug-in autót adott el, melyből megközelítőleg 376.000 volt teljesen elektromos. Az idei év végére viszont az elemzők már 600.000 fölötti értékekre számítanak.
Ebben az évben a cég több elektromos járművel is készül, köztük piacra kerül az elektromos Mini Countryman, valamint a következő generációs Mini e-Cooper is.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →