E-mobilitás terén nem lehet nagyobb országot mondani Kínánál. Bár Európában is szép számmal gyarapodik az elektromos autók száma, mégis a keleti országban találhatóak a világ legnagyobb elektromos autókkal foglalkozó márkái. Bár a legtöbben úgy gondolják, hogy a BYD a domináns fél a piacon, mégis úgy tűnik, hogy a másik nagy villanyautós, a Geely fogja vezetni Kína autópiacát a jövőben.
A Kínai Nasdaq stílusú sci-tech innovációs testülete (China’s Nasdaq-style sci-tech innovation board), vagy rövidebben STAR, a napokban tette közzé meglátásait az autó- és részvénypiacra nézve. A hivatalos bejelentés szerint a STAR A-minőségű besorolást ad a Geely vállalatnak, mely azt jelenti, hogy a vállalat a történelem első olyan autógyártója lesz, ami bekerült ebbe a globális rangsorba. A Geely részvényei 1 hónap alatt majdnem duplájára emelkedtek, 1,29 dollárról 2,5 dollárra, az új besorolás pedig hatalmas előnyöket jelenthet a cég számára, főként a kínai piacon kívül.

Geely Haoyue
Az elmúlt pár évben a Geely hatalmas lépéseket tett Kínán kívül. Leányvállalatával, a Volvo-val együtt úgy döntöttek, hogy a jövőben egységesen dolgoznak tovább az elektromos járműveken, illetve több olyan Geely autó is bejelentésre került, melyek Európában is elérhetőek lesznek.
Jelenleg a Geely az autókereskedelem felső szintjén helyezkedik el, immáron harmadik egymást követő évben, a hazai független márkák között. Az első öt hónapban piaci részesedése elérte a 6,9 százalékot, megdöntve ezzel az elemzők előrejelzéseit.