A Tesla rengeteg innovációt vezetett be az elektromos autózás világába és ez a piacon is meglátszik, ugyanis rengetegen követik a sikeres márkát.
Sokmindent ki lehet emelni a vállalat részéről, viszont amiről most szeretnénk beszélni, azok a Tesla szalonok. Elon Musk mindig is úgy tekintett a vállalatra, mint a következő Apple-re. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók nem járművet választanak, hanem egy személyre szabott okos terméket (ami mellesleg egy autó is).
A Tesla szalon lényegében olyan, mint egy bemutatóközpont. Lehetőségünk van megtekinteni bármely járművet, sőt akár bele is ülhetünk és babrálhatunk a kijelzővel. Viszont egy dolgot nem lehet: megvenni az ott található gépeket. A Tesla szigorúan csak online értékesíti járműveit, melyet elsőként mindenki badarságnak tartott.
Most viszont a legnagyobb márkák (pl. a Ford) is kezdik belátni, hogy mekkora lehetőség is van ebben. Egyrészt a járművek az online felületen szabadon változtathatók. A vásárló kedve szerint „tuningolhatja” az általa kiválasztott modellt, mely pár hónappal később meg is érkezik hozzá. Ez másrészt a költségeket is csökkenti, mivel a márkának nem kell előre legyártania több százezer járművet, hanem a megrendelések után kezdik csak elkészíteni az újakat.
Ez – a költséghatékonyság mellett – egy fenntarthatóbb üzleti forma, amit csak követni érdemes, és jelek szerint az új EV márkák már mind ezt a metódust alkalmazzák.
Képek és információk forrása:
www.nytimes.com
www.pressglass.uk
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával!Vegye fel velünk a kapcsolatot →