Skip to main content

A BMW i8-asa a leghalkabb azok közül az autók közül, melyek nyitható tetejűek. Ráadásul nagyon keveset is fogyaszt. A töltéssel tehát spórolunk, ugyanakkor a vételi ára nem két forint.

Körülbelül 10 évvel ezelőtt kezdték meg a tervezetét, ráadásul már néhány éve látni ezt a típust az utakon, viszont még továbbra is szemet gyönyörködtető a tervezése, és figyelemfelkeltő a forgalomban. A rajzolaton kicsit változtattak, egyik újdonság, hogy a Roadster vagy Coupé felirat megjelent az oldalán.

Nagyon látványos, viszont látványosan nehéz a kiszállás és beszállás is ilyen lapos járműnél. Emellett nagyon széles is, ami a haladásban is akadály tud lenni. A parkolásban pedig pláne, de hát aki ilyen autót vesz, az inkább vezetni akarja, mint állni vele.

BMW Roadster elektromos auto luxus sportauto

BMW i8

I8 Roadstert természetesen nem azért vesznek az emberek, hogy azzal a teljes családot levigyék a tengerpartra, így (ahogy lapos autóknál általában hátrány) helyszűke jellemzi a sportkocsit. Már csak azért is, mert a tetőszerkezet miatt nincs hátsó ülés, és a csomagtartó mérete is körülbelül 40%-ot csökkent a korábbi modellhez képest.

Belseje intelligens számítógéppel ellátott, színes érintőkijelző segíti a vezető haladását, de ez már valamennyire elvárt egy ilyen szerkezetben.

Képek forrása:

www.bmw.de

www.pexels.com

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.