A BMW, bár még nem kíván lemondani hagyományos járműveiről, mégis a jövőben főként az EV szegmenssel kíván foglalkozni. 2022-ben a márka többször is rekordot állított fel az eladások terén, és év végére sikerült duplázni az értékesítést.
A BMW Group 2022 negyedik negyedévében 651.798 globális járműeladásról számolt be, ami 10,6 százalékkal kevesebb, mint egy évvel ezelőtt. 2022-ben a vállalat közel 2,4 millió darab autót szállított le – ez nagyjából 120.000-rel kevesebb, mint 2021-ben.
Ami viszont igazán nagy hír, hogy az elmúlt negyedévben a BMW Group jelentősen növelte a plug-in elektromos autók értékesítését. A teljes mennyiség meghaladta a 150 ezret, ami 56 százalékos növekedés éves szinten, és új negyedéves rekord.
Nem csak ez, hanem minden negyedik új jármű újratölthető volt, és a beépülő modulok többsége már a második egymást követő negyedévben teljesen elektromos volt. A villamosítás trendje egyértelmű, a hangerő és a lendület is most a BEV oldalon van a cég oldalán.
2022-ben a BMW Group 433.795 konnektoros elektromos autót adott el, ami 32 százalékos növekedés az előző évhez képest, és ebből csaknem 215.755 darab BEV, ami 108%-os növekedés.
A német gyártó bejelentette, hogy mostantól a célja a 15 százalékos BEV részesedés elérése 2023-ban, ami a szakértők szerint egy teljesen elérhető eredmény.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →