A Jaguár nemrég hivatalosan is közzétette legújabb elektromos járművének koncepcióját, illetve a jövőbeli terveit a márkával kapcsolatban. A fogadtatás igen vegyesen sikerült, főként a marketingkampánynak köszönhetően.
A jármű tervezése rögtön vegyes reakciókat váltott ki. Míg egyesek tapsolnak a Jaguárnak innovatív és futurisztikus megközelítéséért, mások a márka klasszikus esztétikájától való eltérés miatt panaszkodnak. Az új dizájnt sarkítónak nevezték, a Barbie-autóktól a merész modernizmusig terjedő összehasonlításokkal.
A Jaguár célja, hogy megragadja a fiatalabb, jómódú közönséget, miközben megőrzi az eredetiség örökségét, amelyet a „Mi nem másolunk” szlogen is magában foglal.
Bár ez egy koncepció, az élénk rózsaszín és a tompított kék dizájn a Jaguar három következő elektromos autójának általános esztétikáját mutatja, kezdve a jövő évben érkező luxuslimuzinnal. A limuzin láthatóan nagyon hasonló lesz ehhez a koncepcióhoz, minden bizonnyal a külső arányokat illetően.
A hátsó szélvédő hiánya azt jelenti, hogy valószínűleg kamerarendszert fognak alkalmazni a jármű mögé nézésre, hasonlóan a Polestar 4-hez.
Hogy ebből a dizájnból mennyi jut át a Jaguár 2026-ban megjelenő négyajtós elektromos GT-jébe, az még nem derül ki. De kijelentették, hogy az elektromos autó 575 lóerős lesz, hatótávolsága pedig meghaladja a 700 kilométert.
A jármű ára 127.000 USD körül lesz, ami illeszkedik a márka luxusautó kínálatához.
Megjegyeznénk, hogy a Tesla Cybertruck is hasonló fogadtatást kapott, mikor bemutatták, így talán a Jaguár számára is előnyös lesz ez a nem mindennapi megközelítés.
Képek és információk forrása:
www.jaguar.com
www.skyguard.hu
www.wired.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →