Októberben a NIO globális elektromos autó értékesítése csaknem 60 százalékkal 16.000-re nőtt az előző évhez képest, ami bár kis javulás az előző hónapot nézve, mégis azt mutatja, hogy a márka járműveire továbbra is töretlenül nő a kereslet.
Annak ellenére, hogy a NIO egyre jobb eladásokat közöl, a jelenlegi eredmények még mindig túl alacsonynak tűnnek ahhoz, hogy nyereségessé tegyék az üzletet.
A legfrissebb felmérések szerint a NIO veszteségei autónként körülbelül 35.000 dollár körül alakul. Szakértők szerint valódi értékesítési áttörésre lenne szükség ahhoz, hogy a NIO nyereségessé váljon, vagy egy teljes szerkezetátalakulásra a gyártás terén.
A NIO idén eddig több, mint 126.000 elektromos járművet szállított le, ami 33 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt.
Referenciaként 2022 12 hónapjában a NIO 122.000 elektromos autót adott el világszerte, és azt remélte, hogy 2023-ban megduplázza ezt az eredményt. Erre viszont már kevés esélyt látnak a szakértők.
Összességében a NIO eddig 415.000 elektromos autót adott el, ami jelentős mérföldkő ha azt nézzük, hogy az első modelljét 2018 júniusában dobta piacra a cég.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →