Skip to main content

Októberben a NIO globális elektromos autó értékesítése csaknem 60 százalékkal 16.000-re nőtt az előző évhez képest, ami bár kis javulás az előző hónapot nézve, mégis azt mutatja, hogy a márka járműveire továbbra is töretlenül nő a kereslet. 

Annak ellenére, hogy a NIO egyre jobb eladásokat közöl, a jelenlegi eredmények még mindig túl alacsonynak tűnnek ahhoz, hogy nyereségessé tegyék az üzletet.

A legfrissebb felmérések szerint a NIO veszteségei autónként körülbelül 35.000 dollár körül alakul. Szakértők szerint valódi értékesítési áttörésre lenne szükség ahhoz, hogy a NIO nyereségessé váljon, vagy egy teljes szerkezetátalakulásra a gyártás terén. 

A NIO idén eddig több, mint 126.000 elektromos járművet szállított le, ami 33 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt.

NIO ET7

NIO ET7

Referenciaként 2022 12 hónapjában a NIO 122.000 elektromos autót adott el világszerte, és azt remélte, hogy 2023-ban megduplázza ezt az eredményt. Erre viszont már kevés esélyt látnak a szakértők. 

Összességében a NIO eddig 415.000 elektromos autót adott el, ami jelentős mérföldkő ha azt nézzük, hogy az első modelljét 2018 júniusában dobta piacra a cég. 

Már csak az a kérdés, hogy a rengeteg új innováció, mikor is fogja elhozni a várt eredményt a NIO számára. 

Képek és információk forrása:
www.insideevs.com

Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával!
Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.