Az európai kikötők és hajózási terminálok a napokban egy rendkívüli logisztikai hibával szembesültek, miután több ezer kínai elektromos jármű érkezett be.
A kínai elektromos járművek felhalmozódnak, miközben a forgalmazók Európa legforgalmasabb kikötőiben, köztük a belgiumi Antwerpen Bruges kikötőjében küzdenek a továbbszállítás biztosítása érdekében.
A hírek szerint nehezen találnak teherautó-sofőröket és kereskedelmi szállítmányozást a szállításhoz, illetve az is nehezíti a helyzetet, hogy a Tesla rengeteg teherautót lefoglalt a Kínában gyártott járműveihez.
A kínai autógyártók, mint például a BYD, a SAIC, a Great Wall Motors és a Chery a tengerentúli terjeszkedésre törekednek, különösen Európában és Dél-Amerikában, mivel az elektromos járművek iránti kereslet rohamosan nő Kínán kívül.
Körülbelül két héttel ezelőtt Janet Yellen amerikai pénzügyminiszter aggodalmát fejezte ki az ország ipari kapacitásfeleslegével kapcsolatban.
A miniszter szerint Kína jelentős kockázatokat jelent az Egyesült Államokban és a világ többi részén dolgozó munkavállalók és vállalkozások számára. Körülbelül egy héttel később Wang Wentao kínai kereskedelmi miniszter egy párizsi csúcstalálkozón hevesen cáfolta ezeket az aggodalmakat.
Összességében viszont elmondható, hogy a Kínai elektromos autókra hatalmas a kereslet , így van mitől félnie az európai márkáknak.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →