A Volvo Cars USA autóeladásai az Egyesült Államokban éves szinten 28%-kal, 9300-ra csökkentek az elmúlt hónapban, és sajnos ez a plug-in szektort is érintette.
A múlt hónapban a cég 3300 újratölthető autót adott el, ami 13%-os csökkenést jelent éves szinten. Ez viszont a márka teljes volumenének körülbelül 35%-a, szemben az egy évvel ezelőtti 29%-kal.
Sajnos a teljesen elektromos autók szegmense továbbra is gyenge, a múlt hónapban mindössze 386 eladással, ami 82%-os csökkenést jelent az előző évhez képest. Világossá vált, hogy a Volvo nem tudja bővíteni az elektromos járművek értékesítését a vadonatúj EX modellek nélkül.
A Volvo EX90 a közelmúltban került fel a gyártósorra Dél-Karolinában, így az első szállítások az év második felében várhatók. Eközben az ígéretes Volvo EX30 megjelenését 2025-re halasztották az Egyesült Államokban.
2024 második negyedévében a Volvo plug-in autók eladásai 10.500 darabot tettek ki, ami 8%-os növekedés éves szinten. A konnektorról tölthető hibrid eladások azonban uralták a szegmenst, megelőzve a teljesen elektromos értékesítést.
A számok alapján az elektromos járművek 79%-ot estek, míg a PHEV-ek majdnem megduplázódtak az év eleje óta.
A teljesen elektromos Volvo XC40 Recharge és a Volvo C40 Recharge eladásai jóval alacsonyabbak, mint 2023-ban. Mindeközben az új Volvo EX90 még legalább hetekig tart, hogy megérkezzen a piacra.
Szakértők úgy látják, hogy amint megérkezik, az értékesítésnek javulnia kell.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →