A BMW most először adott el több elektromos autót Európában egyetlen hónap során, mint a Tesla.
A júliusi adatok szerint a BMW megközelítőleg 15.000 új elektromos autót adott el Európában a múlt hónapban, míg a Tesla 14.500-at értékesített.
Bár ez meglehetősen csekély előny, mégis azt mutatja, hogy a német autógyártó csendben mekkora erőharcos lett az elektromos autózás világban. Mindezt úgy érte el, hogy továbbra is kínál hibrid, PHEV és benzines opciókat is.
A Tesla egy kis hanyatlást élt át a múlt hónapban Európában, mivel a Model Y és a Model 3 regisztrációja is visszaesett. A Model Y eladásai 16%-kal 9500 eladott darabra csökkentek. Eközben a Model 3 eladásai 17%-kal 4600-ra csökkentek. Ezek a csúszások lehetővé tették, hogy a BMW Group kis híján az első helyre kerüljön az európai elektromos járművek értékesítésében júliusban.
Mégis, bár a BMW Group szerezte meg a koronát, Európa legkelendőbb elektromos autója a múlt hónapban még mindig a Model Y volt. Őt követte a Volvo EX30, és a Volkswagen ID.4.
A top 10-es listára viszont két BMW is felkerült; az iX1 és az i4.
A BMW szeretné megtartani pozícióját, így nagymértékben fektet be a szilárdtest-akkumulátor-technológiába. A márka célja, hogy az évtized végére bevezessék az új szilárdtest akkumulátorokat járműveikbe, melyek nagyobb energiasűrűséget, jobb biztonságot és gyorsabb töltési időt ígérnek a jelenlegi lítium-ion akkumulátorokhoz képest.
Emellett a cég különböző technológiai vállalatokkal és beszállítókkal szövetkezik annak érdekében, hogy felgyorsítsa az új akkumulátortechnológiák fejlesztését, és stabil ellátási láncot biztosítson magának.
A BMW azt a célt tűzte ki, hogy 2050-re teljesen szén-dioxid-semleges legyen. Ez nemcsak a kipufogócsőből származó kibocsátásokat, hanem a teljes gyártási folyamat során keletkező káros anyag termelést is magában foglalja.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →