Kína egyik legismertebb autómárkája egyre erősebb tendenciát mutat eladások terén a kínai piacon. A NIO tisztán elektromos autóira az elemzők szerint egyre nagyobb kereslet alakul ki, és ezt a februári számok is alátámasztják.
Az idei év első két hónapjában a legsikeresebb elektromos jármű egyértelműen a Tesla Model Y volt. Kiemelkedő helyet foglal el még az újonnan érkezett Ford Mustang Mach-e, mely szintén az idei évben kezd felzárkózni riválisaival szemben. A NIO a tavalyi évben 1 milliárd dolláros finanszírozást kapott, hogy fejleszteni tudja piacra érkező járműveit, melyek Kínában veszik fel a versenyt a Geely és a Tesla gépeivel.
A hivatalos adatok alapján a NIO februárban 5,500 járművet értékesített, ami 689%-os növekedés az előző év azonos időszakához képest. Érdekesség, hogy ez a mennyiség már önmagában meghaladta a tavalyi év Q1-ét.
Eladások modellenként:
- ES6: 2216 db
- EC6: 2035 db
- ES8: 1327 db
Az elemzők arra számítanak, hogy a NIO nagyjából 20.000 eladást regisztrál 2021 első negyedévében.