Augusztusban a Tesla Made-in-China Model 3/Model Y Kínában történő értékesítése és a Kínából származó export ellentétes irányba haladt az előző évhez képest.
A legfrissebb adatok szerint a két modell teljes nagykereskedelmi exportja 84.000 darabot tett ki az év első felében, ami csak 9 százalékos növekedés éves szinten. Az év első nyolc hónapjában a teljes nagykereskedelmi forgalom 625.000 darab volt, ami 56 százalékkal haladja meg az egy évvel ezelőtti időszakot.
A múlt hónapban a vállalat Kínában 65.000 autót értékesített, ami csaknem 88 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt. Ez az eredmény arra utal, hogy a gyártó a helyi értékesítésre összpontosított, miközben előkészítette a jelentősen továbbfejlesztett Tesla Model 3-at az értékesítésre az európai piacon.
Idén eddig a Tesla több, mint 390.000 elektromos autót adott el Kínában, ami 62 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt.
Más szóval, számos árcsökkentés és ösztönző alkalmazása után a Tesla minden eddiginél jobban fogy Kínában, bár az árrések miatt a szakértők nem várnak akkora emelkedést a profit tekintetében.
A jelentés szerint a múlt hónapban csak 19.000 Tesla autót exportáltak Kínából, ami 54 százalékos visszaesést jelent az előző évhez képest.
Nem meglepő, hogy a Tesla inkább Kínára összpontosít, hiszen továbbra is ez a legnagyobb elektromos autó piac a világon. Ennek ellenére a cég sorra dönti a rekordokat Európában, ahol már szinte minden ország legsikeresebb elektromos autója a Model Y.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →