A Tesla árháborúja megrengette a piacot, és arra kényszerítette a többi márkát, hogy kövesség a cég példáját. A márka most újabb árcsökkentésbe kezdett, méghozzá Kína területén, mely továbbra is az e-mobilitás legnagyobb piaca.
A Model 3 és az Y továbbra is uralja az eladásokat Kínában, ezzel lehetőséget adva a Tesla számára, hogy ismételten levigye az árakat. A Tesla China körülbelül 5000 dollárnak megfelelő kedvezményt fog alkalmazni a Model S és az X modellekre.
A Tesla emellett egy sor új ösztönzőt is bejelentett a Model S és X vásárlói számára a kínai Weibo közösségi médiaplatformon. Az új tulajdonosok akár 90 napig ingyen tölthetik járműveiket a Tesla gyors töltő állomásain, illetve első kézből kapják meg az új önvezetési rendszert.
Nyilvánvaló, hogy a Tesla egyre inkább egy mainstream autógyártó szeretne lenni. Az e-mobilitás piacán egyre nagyobb a rivalizálás, mivel több márka is képes volt lecsökkenteni járműveinek árát. Emellett rohamosan jelennek meg az olcsóbb e-autók.
A BMW, a Mercedes és a Volkswagen is egyre nagyobb teret kap az elektromos autózás piacán, ezzel veszélyeztetve a Tesla dominanciáját.
Viszont ki kell emelni, hogy a cég még nem fogyott ki a meglepetésekből. A nemsokára érkező Semi, a Cybertruck és az eddigi legolcsóbb Tesla ismét Musk javát fogja szolgálni a szakértők szerint.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →