Skip to main content

Bár még csak tervezés alatt van, de úgy látszik, hogy  a cseh autógyártó cég is kezd az e-mobilitás felé húzódni az első hibridjével.

A Skoda Scala felújítása, mely talán az egyik legjobb kompakt autója a cégnek, került fontolóra az elmúlt napokban, miszerint az autóra ráfér egy RS újítás, viszont az EU emissziós szabályait betartva, az autó mellőzné a teljesen hagyományos motort.

Škoda Scala RS

A Scala RS eddigi tervek alapján egy másfél literes turbófeltöltős, négyhengeres benzinmotoros kombináció. 104 lóerős villanymotorral tervezik, ami a legoptimálisabb mind környezetvédelmi, mind piaci szempontból. Teljesítménye a 2.0 literes Golf GTI-nél is erősebb lenne, miközben a Skoda termékeinek magas szintű károsanyag-kibocsátását sem emelné meg jelentősen.

Információ és képek forrása:
https://hvg.hu/cegauto/20190319_skoda_scala_rs?fbclid=IwAR0YCHdbz1rCl2GAycMJqG3vYpnjMfGujQVC0IEPE-xDUrUWJFo4NAnPO10
https://www.turbo.fr/skoda/scala/fiche-vehicule/skoda-scala-enfin-une-vraie-compacte-145680
http://businessfortnight.com

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.