Kis építő jellegű kritika érkezett, hogy sokat írunk a Tesla-ról, és relatív kevesebbet a többi autóról. Mi magunk törekszünk az egyensúlyra, és szívesen vettük a visszajelzést. Hálánk jeléül pedig nem is tétováztunk, és rögtön írtunk egy cikket a német autógyártás egyik ékkövéről, a BMW-ről. Olvasd el!
Az új BMW 5 GE nagyon jó
Hogyha egy ilyen nagy autógyár, mint a BMW új sorozattal áll elő, abból nem hiányozhat egy elektromos vagy hibrid modell sem. A BMW 5-ös sorozatának ilyen eleme a Green Edition.
És nem kellett sokat várni rá, a teljes nevén BMW 5 Plus-in-hybrid Green Edition modellre, amely ráadásul olcsóbb, mint a normál 530e modell. Arról már nem is beszélve, hogy az alapfelszereltsége is finoman fogalmazva igényesebb, és nagyobb.
Míg az 530 nagyjából 17 millió forint (a pontos számok kedvelőinek 16.913.000 forint), addig a Green Edition mindössze 15 millió forint körül mozog (14.990.000 forint). Feltételezzük, hogy Téged is érdekel, hogy az alapfelszereltségen felül mi tartozik bele ebbe az árba?
Először is fekete, vagy alpesi fehér fényezés. Ezen felül pedig első ülésfűtés, távolsági fényasszisztens, sport bőrkormány, LED és adaptív fényszóró. Sőt, 5 éves vagy 200 ezer kilométeres garancia. Ez azért így kellemesen hangzik.
Még egy-két infó az új autóról
Ez az autó természetesen nem elektromos, ahogy a nevéből is kiderül. Egy 4 hengeres turbó benzinmotor került bele, illetve egy villanymotor. Így 252 lóerővel ellátott, illetve 420 Nm-es teljesítményű hibrid autómodell állt elő.
Ha lehet hinni a híreknek, akkor egy 140 km/órás végsebesség mellett, tisztán elektromos módban 45 kilométert tud megtenni. Az átlagfogyasztásról pedig azt hallottuk hogy 2 és 2,4 liter között alakul százon. Erre azért kíváncsiak leszünk, hogy valóban sikerül-e ezt teljesíteni. Mert azért valljuk meg, hogy egy ekkora autónál azért nem kis teljesítmény 3 liter alatt tartani a fogyasztást.
Na egyelőre ennyi az új hibrid BMW-ről, körülnézünk a többi autógyár portáján is.