Skip to main content

Egy nappal azután, hogy a Ford bejelentette, hogy milliárdokat költ gázüzemű teherautók gyártására az észak-amerikai gyárban, a cég európai részlege is elismerte, hogy újragondolja e-mobilitással kapcsolatos terveit.

A Ford még 2021-ben ígéretet tett arra, hogy 2030-ra teljesen elektromos járműkínálattal készül majd Európában, de ez a terv mostanra módosult, és inkább a hibridek felé terelődik. 

A Ford a döntés fő okaként az elektromos autók akadozó elterjedését említette, amely Európában az utóbbi időben lassabb volt, mint az Egyesült Államokban. Emellett a magas akkumulátorköltségek és a megszűnő kormányzati ösztönzők is hátráltatják a terjeszkedést. 

Az Unió jelenlegi törvénye értelmében az autógyártók 2035-től nem adhatnak el olyan új járműveket, amelyek gáz-kibocsátással rendelkeznek. Ez lényegében az elektromos járművekre korlátozza a piacot.

Az Európai Parlament most azonban fel akarja hígítani ezeket a szabályokat, hogy lehetővé tegye az alternatív üzemanyagok használatát 2035 után is. Ez magában foglalja a biometánt, a hidrogént, az ammóniát, a bioüzemanyagokat és az ehhez hasonló e-üzemanyagokat is. 

2025 közepén a tervek szerint a Ford visszavonja a Focus ferdehátú modellt. Ezzel a lépéssel Európában csak a Tourneo, a Mustang, a Puma és a Kuga marad az egyetlen, hagyományos Ford modell. 

A cég most a plug-in hibridek fejlesztésére koncentrál, melyek valószínűleg jövőbeli kínálatuk nagy részét fogják adni.

Kíváncsian várjuk, hogy mi lesz így a Ford eddigi tisztán elektromos járműveivel. 

Képek és információk forrása:
www.insideevs.com

Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával!
Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.