A Daimler bevételek és a nyereség szempontjából igen erősen kezdte a 2021-es évet. Főként erre és az Uniós szabványokra hivatkozva a cég bejelentette tervét a Mercedes-Benz villamosítási erőfeszítéseinek felgyorsítására.
A cég nem közölt részleteket, de feltételezzük, hogy rövidtávon már feltűnő változások fognak bekövetkezni a Mercedes táján. Az előző (2019-ben kitűzött) cél az volt, hogy 2030-ra a plug-in autók értékesítésének aránya az összmennyiség 50%-ára növekedjen. Ola Källenius, a márka igazgatója a napokban viszont bejelentette, hogy ezt az értéket még 2030 előtt el szeretnék érni.
A márka igazgatóival folytatott interjúból kiderült, hogy a gyorsulás pontos sebessége sok tényezőtől függ, beleértve például a töltési infrastruktúra rendelkezésre állását. Az idén a Mercedes-Benz négy új akkumulátoros elektromos autót dob piacra: EQA, EQS, EQB és EQE, 2022 végére pedig összesen hatot. Emellett 2021-ben a Mercedes-Benz Vans bemutatja a „villamosított Citan és a T-osztály koncepcióit” is.
Az idei év őszén a vállalat megkezdi az eActros elektromos teherautó gyártását, melynek long range verziója akár 500 km megtételére is alkalmas lesz.