Skip to main content

A Daimler bevételek és a nyereség szempontjából igen erősen kezdte a 2021-es évet. Főként erre és az Uniós szabványokra hivatkozva a cég bejelentette tervét a Mercedes-Benz villamosítási erőfeszítéseinek felgyorsítására.

A cég nem közölt részleteket, de feltételezzük, hogy rövidtávon már feltűnő változások fognak bekövetkezni a Mercedes táján. Az előző (2019-ben kitűzött) cél az volt, hogy 2030-ra a plug-in autók értékesítésének aránya az összmennyiség 50%-ára növekedjen. Ola Källenius, a márka igazgatója a napokban viszont bejelentette, hogy ezt az értéket még 2030 előtt el szeretnék érni.

Mercedes EQV és eActros

Mercedes EQV és eActros

A márka igazgatóival folytatott  interjúból kiderült, hogy a gyorsulás pontos sebessége sok tényezőtől függ, beleértve például a töltési infrastruktúra rendelkezésre állását. Az idén a Mercedes-Benz négy új akkumulátoros elektromos autót dob ​​piacra: EQA, EQS, EQB és EQE, 2022 végére pedig összesen hatot. Emellett 2021-ben a Mercedes-Benz Vans bemutatja a „villamosított Citan és a T-osztály koncepcióit” is.

Az idei év őszén a vállalat megkezdi az eActros elektromos teherautó gyártását, melynek long range verziója akár 500 km megtételére is alkalmas lesz.

Képek és információk forrása:
www.insideevs.com

elektromos-autozas.hu

elektromos-autozas.hu

További elektromos autós hírekért, információkért kövess minket a FACEBOOK és INSTAGRAM oldalon.