A gyenge február után a BYD márciusban visszatért formájába, és nagyon erős, plug-in elektromos autó eladási eredményt ért el.
A BYD 300.000 személyautót értékesített a múlt hónapban, ami 46%-kal több, mint egy évvel ezelőtt és arra utal, hogy a BYD idén is folytatja a növekedést.
A cég teljesen elektromos autóinak értékesítése márciusban 140.000 darab volt, ami 36%-os növekedés éves szinten. A plug-in hibrid eladások éves szinten 56%-kal, 160.000-re nőttek, ami szintén kiemelkedő eredmény.
Idén eddig a BYD több mint 624.000 elektromos autót adott el, 14%-kal többet, mint egy évvel ezelőtt. 2024-ben a cég átlagosan 20% feletti növekedést kíván elérni, amivel megtartaná dominanciáját a piacon.
Referenciaként 2023-ban a BYD több mint 3 millió utasszállító elektromos autót adott el, ami 62%-kal több, mint 2022-ben. 2023-ban a BYD Kína legnagyobb autómárkája lett.
Az egyik legérdekesebb dolog az, hogy az első negyedévben az export több, mint kétszeresére nőtt, és elérte a 100 ezret, vagyis a teljes volumen mintegy 15%-át.
A BYD és a Tesla csatája az idei évben tovább folytatódik, és ha a kínai márka ilyen havi eredményeket fog elérni, akkor a Tesla számára igen nehéz lesz megtartani az első helyet az elektromos autózás piacán.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →