A Polestar nemrég kezdte meg a legnagyobb és legdrágább modelljének, a Polestar 3-nak az értékesítését az Egyesült Államokban és Kanadában.
Az európai és ázsiai piacokra a Polestar 3 Kínában készül majd, de az USA-ban forgalmazottat a Volvo amerikai gyárában építik.
Anders Gustafsson, a Polestar North America vezetője szerint a Polestar 3 kulcsszerepet játszik majd a márka bővülő kínálatában, mint az első észak-amerikai piacra tervezett SUV.
Mivel a Kínában gyártott Polestar 2-re most 100%-os importvám vonatkozik, a Polestar-nak vagy emelnie kell az árátt, vagy be kell vállalnia a tarifa költségét. Mindkét esetben számítani kell arra, hogy az értékesítési volumen csökkenni fog. A tarifák miatt az Egyesült Államokban és Európában kihívásokkal teli időszakra számítanak az elemzők a Polestar számára.
A Polestar 4-et, mely a Tesla Model Y riválisa lesz, már gyártják Kínában, de a Renault Korea-val kötött partnerség révén Dél-Koreában is elindult a futószalagról. A szállítások várhatóan a jövő hónapban kezdődnek.
73.000 dolláros induló árral a Polestar 3 nem olcsó. Emellett annak ellenére, hogy az USA-ban gyártották és a kikiáltási ára 80.000 dollár alatt van, a Polestar 3 nem jogosult a 7500 dolláros szövetségi adójóváírására.
Valószínűleg mivel Kínából származó akkumulátor-alkatrészeket vagy kritikus anyagokat tartalmaz, amelyek kizárják ezt a lehetőséget.
A legtöbb szakértő viszont arra számít, hogy a jármű lízingdíja rendkívül vonzó lesz, így nem kétséges, hogy ez lesz a Polestar széria eddigi legsikeresebb darabja.
Képek és információk forrása:
www.insideevs.com
Így profitálj az elektromos autók terjedéséből,
Osztrák állami garanciával! Vegye fel velünk a kapcsolatot →